jeugdzorgklachten
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor mensen die klachten en problemen hebben met en over jeugdzorg
 
IndexIndex  PortaalPortaal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 ik ben op zoek naar vaders die hetzelfde probleem hebben

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 17-02-17

ik ben op zoek naar vaders die hetzelfde probleem hebben Empty
BerichtOnderwerp: ik ben op zoek naar vaders die hetzelfde probleem hebben   ik ben op zoek naar vaders die hetzelfde probleem hebben Emptyza feb 18, 2017 12:01 am

cissy 10 juni 2016

Hallo,
Ik moet mijn verhaal kwijt en ik ben op zoek naar vaders die hetzelfde probleem hebben (of een ander probleem) met bureau jeugdzorg doetinchem om ook jullie verhaal aan te horen en vooral om zo een rechtzaak tegen bureau jeugdzorg doetinchem en zijn onbekwaamheid aan te spannen! samen staan we sterker dan alleen!
U kunt mij aan bericht achter laten op mijn postbus: Postbus 512, 7000 AM, Doetinchem.

Mijn vriend ziet zijn dochter al 7 jaar niet meer, dat komt omdat zijn ex vriendin en bureau jeugdzorg al het contact, suggesties en zelfs de uitspraken van de rechter negeren.
Ik en mijn vriend lopen tegen een muur aan en ik zou echt niet weten hoe dit nu verder moet.
Door de incompetentie en het slecht handelen van jeugdzorg Doetinchem, zit mijn vriend al 7 jaar lang thuis en te wachten tot er maar iets gebeurd vanuit hun kant maar ik heb er een zwaar hoofd in. ik zie mijn vriend hier verschrikkelijk onder lijden (al 7 jaar lang), heeft er erg veel verdriet van en hij weet ook niet meer hoe nu verder, en heeft al zo veel geprobeerd.
Ik kan dit in ieder geval niet langer zo aanzien ik zie mijn vriend wegkwijnen, hij is heel erg depressief en verschrikkelijk verdrietig. Jeugdzorg doetinchem handelt met een grote onbekwaamheid! het is te gek voor woorden en erg onmenselijk hoe er met mijn vriend word omgegaan.

Hij komt zelf aan met suggesties, om bijvoorbeeld met zijn allen om de tafel te zitten maar dat weigeren jeugdzorg en zijn ex, of een gesprek met zijn ex en voogd samen dat zijn dochter 200 meter verderop zit bij wijs van spreken, alleen al zo dat ze ziet dat ze nergens bang of zenuwachtig voor hoeft te zijn. maar helaas.. wat voor suggesties of ideeen hij mee komt, letterlijk alles word afgeslagen, niet in behandeling genomen en vooral ook niet serieus genomen.
en zo zijn er nog veel meer dingen op te noemen wat hij allemaal al heeft gevraagd en aangekaart maar hij word simpelweg niet serieus genomen.
Ook de voogden die zijn aangewezen(meedere dus), laten nooit wat van zich horen, komen nooit bij hem op bezoek en horen ook nooit zijn kant van het verhaal aan en dat terwijl bjz (doetinchem) je zou moeten helpen, en helpen het contact tussen vader en kind weer op gang te brengen maar in plaats daarvan handelen ze op deze manier..
Ook zijn moeder van 60 jaar heeft al 7 jaar haar kleinkind niet gezien.. zij heeft ook nooit wat verkeerd gedaan en heeft ook het recht om haar kleinkind te mogen zien maar ook dit word afgewezen. en tot slot heeft mijn vriend ook nog een zoontje die zijn half zusje nog nooit heeft gezien. dit is te belachelijk voor woorden, een schande en vooral onmenselijk!
Zijn ex plaatst hem neer als een monster en haalt hem door het slijk op alle manieren wat maar kan, en blijkbaar zit het dus zo dat jeugdzorg maar 1 kant van een verhaal hoort en het daar ook bij laat en verder geen enkele moeite doet of neemt om de andere kant van het verhaal te horen, te bellen of uberhaupt langs te gaan bij de vader.
het is letterlijk onmenselijk wat jeugdzorg mijn vriend heeft aangedaan en nog steeds doet, en dat ook nog voor zo een lange tijd!

Jeugdzorg zelf en hun voogden houden zich niet aan de afspraken. hij hoort elke maand een schoolwerkje te krijgen, fotootjes of een belletje. maar daar is nooit iets van terecht gekomen.
Ook heeft hij al aantal keren een rechtzaak gehad en ook een aantal keren gewonnen, hij mag dus officieel van de rechter zijn dochter al een hele tijd zien. maar jeugdzorg en zijn ex houden dit stug tegen.
Maar ondanks alles, heeft hij alsnog het recht om zijn dochter te zien!
Daarom ben nu ik dit mailtje aan het schrijven, misschien dat er naar iemand anders wel geluisterd word..
Dit moet stoppen!!! hij verdient dit niet, en zijn dochter verdient dit ook niet en zou het recht moeten hebben om ook haar echte vader weer te zien!!!

het zou fijn zijn als iemand hulp zou kunnen bieden…
Terug naar boven Ga naar beneden
https://jeugdzorgklachten.forumactie.com
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 17-02-17

ik ben op zoek naar vaders die hetzelfde probleem hebben Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik ben op zoek naar vaders die hetzelfde probleem hebben   ik ben op zoek naar vaders die hetzelfde probleem hebben Emptyza feb 18, 2017 12:01 am

H-J
Hallo Cissy,

Je verhaal is heel schokkend maar ook heel herkenbaar. Sinds 2015 is de jeugdzorg een verantwoordelijkheid van de gemeente. Zij zijn verantwoordelijk voor het handelen van de voogdij-instelling. Ik raad je aan om een gesprek aan te vragen met de wethouder die de zorg in zijn pakket te hebben. Ik heb gemerkt dat de gemeente politiek geen enkel idee heeft over wat de misstanden allemaal zijn. Probeer ook eens contact te zoeken met andere partijen in de gemeente die dit punt als speerpunt hebben voor de verkiezingen (SP, PvdA, etc.). Trek ook aan de bel bij de landelijke politiek. Er zijn 2 voorvechters die zaken over dit onderwerp, waaronder waarheidsvinding, aan de kaak stellen zijn mevrouw v/d Burg en Bergkamp. Zij zijn erg actief over de misstanden in de jeugdzorg.

Blijf vooral klachten indienen bij de Inspectie JGZ en de Ombudsman. Elke keer dat je vriend zijn kind niet ziet en hij dat wel zou moeten volgens de omgangsregeling moet je aangifte doen tegen ‘onttrekking uit het ouderlijke macht’. Dit is namelijk kindermishandeling! Je moet de zaak ‘warm’ houden ondanks dat ze zullen proberen je geen aangifte te laten doen. Het is je recht!

Ik wens je veel sterkte
Terug naar boven Ga naar beneden
https://jeugdzorgklachten.forumactie.com
 
ik ben op zoek naar vaders die hetzelfde probleem hebben
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
jeugdzorgklachten :: Welkom bij JeugdzorgKlachten :: Jouw verhaal-
Ga naar: