jeugdzorgklachten
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Forum voor mensen die klachten en problemen hebben met en over jeugdzorg
 
IndexIndex  PortaalPortaal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Mijn kinderen worden misbruikt

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 17-02-17

Mijn kinderen worden misbruikt Empty
BerichtOnderwerp: Mijn kinderen worden misbruikt   Mijn kinderen worden misbruikt Emptyza feb 18, 2017 12:02 am

Nicole 13 juli 2016

Mijn kinderen worden misbruikt, er begin op te lijken dat jeugdzorg jaren geleden als wis sitomen wel heb gezien niks mee gedaan omdat de eerste voogd fout maakte de pleeggezin hoor naar getrokken te worden is niet gebeurd want pleeg vader is zelf in zijn jeugd misbruik ik kopende het aan het gedrag sommige slachtoffers kopieer dader de dwag bij me dochter paard rijden zijn incest was ponyclub zit dader rol jeugdzorg zit gewoon in huis mij. Eigen gevoel de fout in de verleden rol speelt schade vergoeding moeijoenen mijn kinderen en ik de doeper van tegen de overheid is zware strijd ze wis dat dit voor de twee de keer fout zal gaan ons met deze mensen achter gelaten tot het weer fout ging dat is de toekomst voor mij kinderen waar zal het naar toelijden mijn zoon zal ik voor goed kwijt zijn zo weinig respect alles krijg ik de schuld van ze geloven dat vecht al jaren als jeugdzorg iets doofpot wil ben je niks meer, ze stekken meer tijd om de rechter voor de gek houden werkelijk zijn ding doen moeder mag toe kijken op n afstand met gedachten waar lijd hun sitomen heen ben kapot zelf kan ik bijna niet vatten jeugdzorg zo ver zal gaan niet voor stellen kan raar maar waar het gebeurt toch echt deze stijd houd op geef het op dit is mijn waar verhaal jeugdzorg
Terug naar boven Ga naar beneden
https://jeugdzorgklachten.forumactie.com
 
Mijn kinderen worden misbruikt
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
jeugdzorgklachten :: Welkom bij JeugdzorgKlachten :: Jouw verhaal-
Ga naar: